// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

N.O.V.E.L
Hai korangggg!!!hehe..
Napa tajuk entry sya kali nie..N.O.V.E.L???
Haaa...meyh sni saya nk cerita ckit...ckit ja taw..huhu...
Sebenarnya  kan...sya kan...(ishh...mcm bdak2 plk..huhu)
Sya adalah peminat & penyimpan & pengumpul novel melayu...huhu..
Novel omputeh plk...sya xminat..sbb kalu bca amek masa bebulan..bwu nk blh abes satu buku..hehe
Korang nk tgk? Kalu korang xcaya meyh cnie sya tunjuk...

Taraa...nie la novel2 yg sya kumpul & beli semenjak skolah dlu...

Nie sebahagian ja taw..ada jg yg hilang xtaw pi mna dah..hmm..sedey =(
Yg rabak pon da jg...nie gara2 kwn2 yg pinjam x qeti2 nk jga..
berbalut pon terkoyak jg...hmmmm
(ehhh...membebel plk...kihkihkih...nnt kompen korg bosan..kan3?)
Selain saya beli sendiri..sya da jg pinjam dari kwn2 ..huhu
Hmmm...sya sanggup berlapar semata-mata nk beli novel..
pastue sanggup bersengkang mata smpai pagi semata-mata nk abes bca novel tue..
plak tue sanggup curi2 baca bila mak saya ada. Mak saya suka marah sya kalu dia tgk sya bca novel..hehehe...mak sya ckp baca al-Quran lg berfaedah..
tp sya curi2 baca jg...time bca curi2 la plg best!! Rasa thrill jerr...^_*

Okeyh.... skg meyh sya nk tnjuk novel yg pling sya suka..
berapa kali khatam pon xtaw...huhu

Semua cita2 nie best...sbb tue sya suka ulang..hehe

Ehh..npa plk dgn novel tue?
hmmm...kalu x silap nie la novel yg plg tbal yg pnah sya baca time skolah dlu..hehe...
cerita Lagenda Budak Setan...ditulis oleh Ahadiat Akashah
nie buku asal dia taw..tp xtaw terbitan ke berapa dah..

Skrang novel yg sya xdpt baca smpai skrg nie..Cindarella'98
Kawan2 saya yg pnh baca cita tue..diorg ckp mmg mmg best!!
Best mcm mna? Sya pon xtahu....sbb tue sya teringin sangat nk baca...hehe

Nie larhh rupa buku Cindarella'98

Bagi korang2 yg x minat baca novel mmg korang x tahu apa yg best baca novel nie..
Tp..bg saya..dengan membaca novel nie saya cuba mencari kekuatan utk sya menghadapi segala dugaan..
sya dpt mempelajari sesuatu dari cerita yg disampaikan oleh penulis..
Cuba utk berfikiran positif..bkn berangan-angan eaa kawan2...hehe

hmmm...sekian dlu laaa...
Asanya bnyk plk sya bercerita ari nie...
Kalu ikowt hati mmg nk cerita lagi...tp tkowt korang menyampah plk nk baca...hehe.
Tata titi tutu...adios...peace!! ^_* v