// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

~Jalan-jalan cari boyfriend~
Haiii everybody...kali ni entry saya sikit ja...tak mau cita banyak-banyak..huhu..
Kali nie nak posting gambau jer...hikhikhikk..
Ehhh...jap,napa tajuk entri kali ni nmpk macam gedikss ja? hmmm...cik ain ni..nak jadi apa la erkkk??
Selepas abes kelas ja, cik ain bersama roomatesnya pon memulakan operasi untuk mencapai visi dan misi.
Tudia ayat..nak mencapai misi dan visi tu...bukan senang weyhhh..hehehe
Dari Jitra singgah Alor Setar then terus decide pergi ke Marina Harbour. Taw kat mna tu? Kat Kuala Kedah.

Kuala Kedah kat mana? hmmm...kalau tak tahu juga guna la google map eaa kawan-kawan...=)
Nie gambar-gambarnya...(tak boleh post banyak-banyak)



Hehehee...ni la antara gambar yang sempat saya edit..dari 120 gambar...ni la gambar-gambar yang terpilih (cewah..macam masuk contest ja...iyo2 ja haaa..hehehe)

Okeyhh..berbalik pada tajuk entri ni..memang hampir menjadi kenyataan..konon-konon nak kuar cari boyfriend. Waktu saya nak kuar kawan rumah tanya. Dialog lebih kurang mcm ni la..

"Cik CT :: Ain...nak kuaq pi mana?" tanya cik CT bila tengok cik Ain bersiap.
"Cik Ain :: Nak kuaq pi cari pakwe..hehehe " jawab cik Ain dengan nada tak serius langsung.

Sekali kuar..nahh amek ko..ada sorang lelaki ni datang minta nombor fon. Nombor fon sapa? hehehe...sapa lagi..sendiri maw taw la nohhh...
Memang terkejut gila laa..mana ada orang lelaki datang minta nombor fon depan-depan orang ramai plak..
Memang saya respect la si hensem ni (dia memang hensem..hikhik..dan lagi tu)..huhu..bagi saya dia memang gentleman..
Dia sanggup rendahkan ego dia untuk hulurkan salam perkenalan..walaupun dia tahu belum tentu dia akan dapat respon yang positif..
Rasa menyesal ke cik ain tak sambut salam perkenalan dia??
Hehehe..menyesal mungkin ada juga sikit..tapi rasa serba salah tu yang paling tinggi...kesian dia sebab saya dah malukan dia depan orang.
Kalau saya dapat jumpa dia balik..saya akan cakap

" Awak...sory,saya bukan tak nak terima salam perkenalan awak dan bukan niat saya untuk malukan awak. Saya minta maaf.. buat sementara waktu, hati saya  tertutup untuk menerima salam perkenalan dari seorang yang bernama lelaki. Saya takut kalau saya jatuh cinta kat awak!!"