// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Kesibukan Kemelandaan

Sibuk!!Sibuk!!Sibuk!!Sibuk!!
Hahahaa..sibuk la sangat, macam orang lain tak sibuk kan? Aku sorang ja kot yang sibuk...huhu
Bukan apa..nie saja ja nak menyemakkan entri & bagi bikin hot jaa..
Kalau tak tuan punya blog nie yang nak mencoretkan al sebuah kisah spa lagi kan?huhu..
Nanti tak terupdate plk blog nie...
Seriously..kebelakangan nie hidup saya sentiasa sibuk..
Tak da & takkan ada masa terluang lagi dah..gua berani cakap beb!! haha..
Hari-hari ada ja aktiviti yang saya akan buat bersama dgn roomates saya..
Petang-petang pegi tasik...tasik mana? Tasik Darulaman..buat apa? Pergi skodeng orang!!! hahaa
Kalau malam-malam tak da keja...haaa...tunggu apa lagi..keluar merayap tengok lampu..tenang jaaa..serious!!
Keta pon tak banyak...besa laa duduk kat pekan kecik..bukan macam kat KL tue..pkul 2-3 pagi banyak kereta lagi..
Ehhh...ya ka? macam tak betol ja pon fakta cik ain nie..Hmm...nak tahu tak? sya pnah kuar merayap pkul 2-3 pagi kat KL tue...tapi tak da org pon...sunyi jaa..maybe sbb hari bekerja kot...

Okey laaa kita balik kepada cerita asal..walaupon korang baca aktiviti sya nie nampak macam takde faedah..
Sebenarnya...ada faedahnya..nak tahu apa? Hahahaa..dari saya duk termenung, duk bersedih baik saya buat aktiviti tu..rasa lapang ja hati..tenang..tolong habiskan minyak motor sama..huhu..
Tue aktiviti sampingan di waktu senggang sahaja...saya bukan kaki merayap..tapi tue la theraphy buat diri yang tengah berduka nie..(ewahhh...boleh gagah ayat cik ain nie)
Bila masa lagi boleh keluar macam nie..kalau bukan sekarang...nanti bila dah bekerja takde maknanya nak buat semua nie lagi kan? Pergi kerja, balik pastu rehat...betul kan? Saya cakap based on my experience okey!! Bukan cakap kosong...

Diam tak diam bulan April nie..InsyaAllah kalau tak da aral yang mendatang..saya dah takkan jadi lagi warga POLIMAS..tue pon selepas saya abes jawab final exam laaa...huhu
Cewahh...bunyi macam semangat ja nak tinggalkan Poli tue kan??!! sapa cakap? Sedih beb!!!
Pejam celik pejam celik..almost three years saya belajar..dah nak abes dah..
Sementara nak abes nie kan..banyak benda nak kena belajar..macam-macam nak kena buat...
Walaupun belajar akauntansi..tetap ada projek yang nak kena buat..
Itu la lumrah pelajar politeknik..especially pada budak-budak kejuruteraan..final projek penting!! lecturer tak proceed maknanya mengulang yaa...
Selamat saya student commerce...so takde la nak teruk sangat..hehe..tue pon bukan main mengeluh ja kan?? hahaha...
Bagi student commerce nie lain sikit..final projek memang takde tapi projek tetap ada dan kelas memang sentiasa full...no time to rest!!
Betul nie...tak tipu..ini bukan cobaan taw...balik kelas nak kena pikir pasal projek audit dengan Rancangan Perniagaan..tue tak kira lagi dengan assignment,tutorial..kalau esok ada kuiz atau test, malam nak kena study..
Memang busy gila..tak macam awal-awal sem dulu..ada ja masa terluang untuk tidur...hehe...ko nie cik ain  mmg tahu tido je..(oppss...terlebey sudah!!)
Lepas nie memang confirm..kalau saya menyepi jangan tanya kenapa..
huhuhu...lalalala~