// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Saya Rindu Awak

Sesekali bila tiba waktu malam saya mulai rasa kerinduan..dimana awak sekarang? awak sihat tak? awak buat apa sekarang?
Saya betul-betul teringatkan awak..saya rindukan gurau senda awak,saya rindukan rajuk awak,saya rindukan gelak tawa awak..serius!! saya rindukan semua tu.
Saya rindukan bunyi nada dering mesej awak masuk, saya rindukan panggilan dari awak, saya rindukan suara awak, saya rindukan saat saya tersenyum bila baca mesej awak.
Saya rindukan semua tu. Hanya awak sorang yang boleh buat saya tersenyum dalam diam, hanya awak yang boleh buat saya ketawa bahagia
Saya tak boleh hantar mesej pada awak walaupun sebagai kawan
Saya taknak hati saya terluka dan saya takut saya tak boleh terima kenyataan
Saya tahu saya tak mungkin akan dapat semua tu lagi..saya sedar saya tak boleh kembali pada awak
Maaf saya tak boleh nak lupakan awak, maaf seandainya bicara ini menganggu awak.. 



Serius!!!saya rindu awak