// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Saya Suka Blog Dia : Part 1
Hai semua.. Hari ini entry saya berkaitan dengan blog. Blog siapa? Kenapa saya suka?
Maap ye Mr. Zack...i amek ni without ur permission..=)
Ni..korang tengok ni..ni la blog yang saya suka buka. Blog dia sangat simple tetapi menarik. Saya suka cara dia menulis. Kadang-kadang boleh buat kita senyum sorang-sorang. Korang tak percaya? Korang jenguk la sendiri. Ni link dia, korang klik. Ehh..sebelum tu..lepas baca jangan lupa back balik kat page ni taw..huhu. Okey sekarang korang boleh klik kat sini. Amacam? Betul tak apa yang saya cakap. Apa?? Korang kata tak best?? Ishhh...korang ni memang x tahu menilai langsung. Serius beb..gua berani jamin sapa yang baca blog dia mesti akan terus jatuh hati punya!! betoi kan...hehe..
Hmm...mr. Zack nie pandai melukis..dia selalu wat cerita katun takde leher tu..kadang-kadang bila tengok video dia..hmm..mmg rasa tersentuh gila. Kadang-kadang rasa macam kita plk yang jadi watak dalam kartun tu. Sekarang ni dah lama mr. Zack tak bikin video. Apa-apa pon memang sempoi la mr. Zack ni. Dia memang kreatif bila buat cerita..(bukan nak puji tapi dah sunggoh).
Disebabkan kreativiti dan bakat terpendam yang dia ada sekarang ni dia dah jadi orang popular!! Ini bukan main-main ini betol punya. (psssttt...populariti dia mengalahkan artis gua cakap sama lu orang..hmmm)
Selain blog dia ni..dia ada fan page dia kat facebook... Kalau ampa rajin pi la melawat. Ni ha fan page dia Blog Realiti Konspirasi ZackZukhairi. Tengok fan page dia pon ampa boleh taw berapa ramai yang minat dia kan? Ehhh...minat dia ka minat blog dia?? Hahahaa..suka hati la..janji korang bahagia.
Nanti saya cerita plak satu lagi blog yang saya suka..tunggu ja taw. Tata

**jadi promoter tak bergajikah cik ain?? Ahaaa..mr Zack pon x perlu org promote dia sbb dia dh mmg femes pon...Hehe...saya cuma share apa yang saya suka. **