// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Suka Suki Senang Hati!!!
Walawehhh....
Tajuk entri yang tak boleh blah!! Suka suki senang hati!!!
Senang hati ke cik ain??? hahahaa....of course la...(hipokrit ja tue)
Hmmm...kenapa saya suka suki senang hati?? Nak kata dapat hadiah RM100,000? Kereta? Motor?
Mimpi ja la semua tue...macam mana rezeki maw datang bergolek-golek? Nak dapat hadiah pon kna masuk peraduan. Nak masuk peraduan mesti kena isi form dlu..susah wei nak isi borang peraduan..ingat senang ka?
Haaa...dah2...apa yg cik ain nie membebel ntah...kata senang hati...huhu

Sekarang cik ain maw senang hati...tak maw susah hati lagi meyhhh...cik ain sudah penat meyh...
Cik ain sekarang maw bergumbira...bak kata pepatah omputeh kan..."no man no cry"
Tak de lelaki tak de la tangisan...huhuhu...boleh caya ka? Caya ja laaa....huhu
Cik ain senang hati pon sebab cik ain nak membesarkan badan cik ain ni haaa...hahahahaaa...
Kalau susah hati macam mana maw besarkan badan...iyo tak?? haaa....cepat jawab...iya kan...hmmm...bagus!!
Target cik ain tahun nie adalah maw naikkan berat badan sebanyak 4kg!! mustahil tak? 
Berapa berat cik ain?? haaaa...tak payah amek taw...secret & confidential...malu ooo kalu korang tahu...
Hujung tahun nie kita tunggu dan lihat saja hasilnya.....hehe~