// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Awak...Saya Sayang Awak
Saya sayang kamu sangat-sangat taw..
Saya cinta kamu taw..

Malam ni awak dah buktikan yang awak betol-betol sayang saya..
Saya janji saya takkan sakiti awak lagi..
Saya janji takkan buat awak merajuk lagi..
Bagi saya awak yang terbaik..
Bagi saya awak yang terhebat..





Saya sayang awak taw..
Awak..ingat tu..saya sayang dan cintakan awak sorang je..
Saya taw awak sayangkan saya kan?
Saya nak sangat jadi suri dalam hidup awak..
Awak adalah segala-galanya bagi saya..
Awak ajar saya macam mana nak hidup sebagai seorang yang tak pentingkan keseronokan semata-mata.
Awak buat saya sentiasa fikirkan tentang masa depan..
Awak buatkan saya untuk menjadi seorang yang lebih matang ketika berfikir..
Dan awak juga mengajar saya macam mana nak membina sebuah keluarga yang bahagia..

Awak...saya sayang awak..serius awak..saya tak tipu..
Awak hadir dalam hidup saya dalam sekelip mata..
Tapi awak berjaya mengikat hati saya..awak dah berjaya..
Saya nak awak tahu..saya tak ade orang lain selain awak..
Saya taknak ada orang lain diantara kita..

ABANG..I LOVE YOU

" Ya Allah..moga Kau panjangkanlah jodoh kami sehingga ke akhir hayat kami. Kau satukanlah kami dalam keredhaan Mu Ya Allah. Sesungguhnya Engkau yang Maha Berkuasa lagi Maha Mengetahui. Amin "