// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Bila Nak Berakhir??
Assalamualaikum..arini saya xde ape nak cerita..
Dah lebih kurang seminngu tak update blog kan..
Bukan tak nak update bukan tak de cerita..
Kalau ikot tu memang banyak benda nak cerita..tapi apa boleh buat..
Cik ain ni mana ada broadband..tak macam korang..huhu..buat ayat sedey plak.
Okey...sepanjang cik ain tak online ni kan..apa yang cik ain buat?






Sekarang saya dah tak de masa nak main-main..saya dah tak sempat nak tido petang..
Saya nak online pon dah tak boleh..selalu kalau kat rumah sewa..saya selalu pinjam berukband kawan-kawan saya..biasa la kan.."sharing is caring" hahaha..
Sekarang semua tu dah tak ade..balik rumah pon sehari je..pastu kena balik rumah sewa..
Sedey...sedey..





Tapi lecturer Financial Accounting saya penah cakap..
"Awak nak penat..awak nak teruk cuma 2 bulan je lagi..lepas ni awak merdeka..
Biar kita susah sekarang..biar penat sekarang..tapi jangan nanti bila kuar result..kita sedih. 
Waktu tue dah xde apa2 dah yang nak dikesalkan"

Wahhhh...dua bulan memang sekejap..tapi amat perit untuk dilalui..
Kehidupan dah kucar-kacir...makan tak teratur..tidor pon dah tak menentu..
Bila semua ni akan berakhir?? 

SABAR!!!LAGI DUA BULAN JE LAGI..SELEPAS BULAN APRIL KAMU MERDEKA!!!