// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Cinta Hati Saya













Cinta hati saya..
Siapakah dia? Ade kew cinta hati saya?
Bagi kawan-kawan yang dah tahu..rasanya tak da apa-apa yang nak dirahsiakan..
Pada kawan-kawan yang tak pernah tengok meyh sini..
Usha sikit dah la naa...hahaha
Bukan apa takot tuan punya badan tak bagi..hhehehe



Kenapa tiba-tiba nak bercerita pasal cinta hati saya?
Entah la..saya pon tak tahu..saya tak nak terlalu exposekan hubungan saya dengan dia..
Mungkin kalu korang pernah baca entry sebelum ini saya pernah mention nama singkatan dia..
Encik MF!! Itu la namanya..ni gambau yg saya curik dari FB..hahaha..jgn mara. (kalau Encik MF taw abes saya).

Encik MF. Jgn mara taw..=)









Pada permulaan hubungan kitorang hanya beberapa orang kawan yang rapat sahaja yang tahu..
Tapi disebabkan satu hari tu telah berlaku kejadian balik rumah lewat malam bersama kawan2 gara2 sesi photoshoot..akhirnya terkantoi suda..macam mna boleh terkantoi? Nanti senang-senang saya cerita ok.

Siapakah dia? Biarlah ia rahsia buat sementara sehingga saya betul-betul bersedia nak exposekan dia pada orang..hehe..bukan apa..ini hanya untuk mengelak daripada orang bercakap di belakang.
Konon-konon "tu nak tunjuk boyfriend dia la tu." "Hek elehh..macam ang sorang ja ada pakwe".
Okeyh..di sini saya hanya ingin memberitahu tujuan kenapa saya cerita pasal cinta hati saya.
Saya cuma nak orang tahu saya bukan SINGLE.Sebelum ni saya tak pernah cerita,takot nnt ada yang salah faham dan membawa cerita konon-konon saya ni berlagak maacam orang single n perasan hot gitu.Dalam hal ni saya perlu menjaga hati dan perasaan orang lain.