// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

~MEREKA~
Jeng jeng jeng...
Hahahaha...apa cerita nie?
Haaa...meyh nak cerita bagi nie..
Siapa mereka?? mesti la my family...
Family saya adalah cinta hati saya yang pertama...



Atas sebab tertentu saya tak boleh nak letak gambar family saya..
Sebab?? Tak de gambar family yang lengkap..huhuhu..
Tapi meyh saya tunjuk gambar-gambar adik saya erkk...


Ni gambar zaman dulu kala







Nie la adik-adik saya...
Kitorang adik beradik yang paling bising...kalau jumpa confirm punya la..
keja bertengkar jaa..perang mulut tak pernah abes..
tapi tu la cara kitorang bermesra..hahaha..
Kalau tak berperang rasa rindu plk..hehehe
Tu la pepatah melayu dulu selalu sebut..
"Air Yang Dicincang Takkan Putus"