// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Perhubungan Jarak Jauh

Assalamualaikum..
Hari ni ain nak luahkan pendapat mengenai perhubungan jarak jauh.. Korang taw tak mcm mna? Korang semua dah beso tipu ahh kalu tak taw...kan3?? Ermmm...da org kata,kalu cinta jarak jauh ni...da peluang nak pasang "spare tyre"... betul ke?? Uishhh...tak mo, tak mo..pa wat mcm tu...tak bek!!
Apa?? Dia di sana pon belum tentu setia???



Haa...tu la silapnya..masing-masing saling curang. Taw saja la..bila sorang di utara dan sorang lagi di selatan. Alasan..sunyi, jeles tengok membe ada bf / gf dan sebagainya. Semua tu bukan alasan yang kukuh mcm konkrit ok. Kalau kita rasa tak bersedia nak bercinta jarak jauh...baik lupakan je. Kalau kita rasa kita betul2 nak serius..its ok,teruskan. Asalkan niat kita baik. InsyaAllah..semuanya akan baik juga. =) 
Bagi pendapat ain, kita mesti saling jujur dan saling percaya ditambah saling menghormati. Jujur. Bagi ain jujur tu tak susah untuk diberi. Kalau kita jujur dgn diri kita sendiri InsyaAllah, secara automatik kita akan jujur dengan orang disekeliling kita. Tapi untuk memberi dan mendapatkan kepercayaan tu agak susah. Tapi jika didalam sesuatu hubungan tu ada "give n take" semuanya akan berjalan dengan lancar. Kalau bergaduh tu, perkara biasa la..tapi kita kena la pandai untuk selesaikan masalah..