// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Berdebar Rasa Hati
Minggu Kedua Bulan Julai..aduhhh...rasa tak sabar nak tahu keputusannya. Macam mana la agaknya nanti. Adakah ia memberi keputusan yang menggembirakan atau sebaliknya? Perasaan aku tatkala ini? Teruja ada, gabra ada, takot pon ada. Teruja sbb nak tau apa keputusannya. Gabra sbb tak taw mcm mana nanti. Takot sbb takot tak dapat nak terima hakikat nnt kalu gagal. Apa2 pon aku harap nnt aku boleh terima dengan redha.
Untuk pengetahuan hampa-hampa,sebenarnya kami duk tengah tunggu Keputusan Pemohonan Kemasukan Ke IPTA Program Pengajian Lepasan STPM/Setaraf .



P/S : Doakan kejayaan saya. ^_^