// Miss AinHafiqhin !

mukadimah!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
ANYEONGHASAYO, SELAMAT DATANG KE BLOG INI




Tagboard


maaf, chatbox saya masih dalam proses

My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Hero Idaman
Assalamualaikum...haiiiii....hello. erkkk...ada org ka?
Okey...pa crita neyh...lma gila tak update satu-satunya blog aku ni..rindunyaaa.
ok!!cukup ain..xpyah la nk berdrama kat sini. Bukan ada org nk baca skrip yg panjang pon..kan3?
Tengok2..tajuk pon dah macam bajet hot. Hot ke???

Setiap org mesti da punya orang2 yg menjadi idaman hampa semua? kan3? Baik mengaku cepat. Kalu tak mengaku tu..tipu la. Ingat ampa robot ka?
Meyh nak gitaw hampa sapa lelaki a.k.a hero idaman aku ni.
Jeng...jeng....jenggg...tadaaaaa



Memperkenalkan...inilah TORO (nama glamour). Korang kenal?? Kalau tak silap la...dulu dia kumpulan 183 Club. Aku pasti korang tak kenal punya. Korang taw kumpulan Super Junior, 2AM, 2PM CN Blue..huhu..nak taw mana aku tangkap apek nama TORO ni?
Korang ingat korang je yang minat cite2 korea. Kalau korang nk taw,dulu2 masa zaman aku selekeh (sekarang dah lawa ok..! hahaha highlight sikit)semua cite aku layan. Korea, Jepun, Taiwan, Thailand semua aku tengok. Tapi sekarang tak dah. Ntah laa..aku pon tak taw napa tiba-tiba aku dah tak minat nak tengok benda-benda tu semua. Bukan nak kata aku baik..tp mcm tak menarik ja nak tengok.
Okeyh..balik pada cite asal aku..TORO tu hero Taiwan suatu masa dulu. First time aku tengok dia..aku dah jatuh hati..huhu..tak taw napa. Mungkin handsome kot.



Ni cover  SNOW ANGEL
First time aku tengok dia...op kors la kat telebisyen (perosak bahasa). Cita first dia yang aku ingat..SNOW ANGEL. Cita tu memang tak boleh lupa..tambah kalu dengar lagu dia skali...perghh..tangkap leleh walaupon tak paham lirik lagu..hehe.
Kalau korang tak caya cuba tengok...

Okeyhh...tu cita zaman aku masih kanak2 RIBENA. Skang dah besar ke? Ehem...dah matang sikit..aku pon sedar dimana aku berpijak. So sekarang dah tak da dah lelaki/hero/putera idaman.  Yang ada didepan mata tu la kenyataan..huhu..

Ok la...adios..nnt kalu rajin..aku update la kau wahai MR. BELOG!!